Post by nestluckwanabki on Mar 4, 2022 17:19:20 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Father and Son ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Father and Son IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øge ressource hack ▞▞▞
▞▞▞ Father and Son 2022 version ▞▞▞
Jeg kan ikke lide det, det er for kompliceret på nogle områder
Værste spil jeg nogensinde har spillet. dette spil er ikke sjovt af mig
Jeg forstår ikke noget om dette spil
Kedeligt af spild ikke din tid
Visuelt flot, ikke fantastisk og noget informativt, men samtidig hvad er meningen? Alt for meget tid brugt på bare at gå, for lidt at gøre, dette bør ikke opføres som et spil.Til sidst giver det virkelig denne følelse af, at skaberen virkelig tænker meget højere om dette, end han/hun/dem burde. De dvælende klippescener og overgange, som om det bare viste os noget, vi burde blive overrasket eller blændet af og har brug for den ekstra tid til at være "i øjeblikket", virkelig irriterende!
Smukt spil med en fantastisk historie fyldt med kærlighed og følelser for familien. Baggrundskunsten og musikken var så beroligende. Men jeg kan desværre ikke lege med de to andre muligheder på museet, fordi jeg ikke kan besøge det i det virkelige liv🤧😢. Skal spille.
jeg har læst anmeldelser, før jeg downloader dette spil. Jeg troede, det ville give mig noget. Jeg mener noget som fars kærlighed eller søns kærlighed. Nej, jeg tog fejl. Jeg troede, at dette spil eller skrivning eller hvad du kalder ville give mig noget, alt hvad der Jeg kan mærke faderens kærlighed eller en vis foragt for ham. Nej, jeg tog fejl. Det er ikke engang værd at slå tiden ihjel.
Nå, det kunne være så meget mere kreativt, for eksempel når han sidder på en cafe, det er så kedeligt, at det ikke gør noget... Samtalerne er ikke nok, og alt, han taler om, er sin far...Man du holder ferie der er ingen info om napoli by, bare ligner noget reklame for museum
Father and Son სათავგადასავლო rack
Vector 2 Premium Аркаде csfa
dog kedeligt, overfladisk, flot grafik
Father and Son Aventura okag
Jeg elsker bare konceptet og kernefølelsen ...Som et spil er det ikke så fantastisk .. men i mit perspektiv . ser jeg det som et velskrevet manuskript blandet (filmblandet) gameplay ... Følelsesmæssigt rørte det og ... Musikken er som en søjle og løfter følelser ... Og (#brug_hovedtelefoner).. det er anden gang af installationen, og det er tid ( #to_go_deeper_and_deeper_intothe_story (og følg mig på fb og twitter #hemanth_goalkey ... Insta #hastag_goalkey 😁)
kedelig
Father and Son Adventure qiz
Jeg synes, det var overraskende et godt spil, men det var meget kort. Jeg sætter pris på udviklerne for at lave dette fine spil, og jeg ville have givet dette 5 stjerner, hvis det bare havde MERE indhold
Værste spil nogensinde
Det er meget kedeligt...N-grafik burde være bedre. N ja animation er ret simpel.. Historien er OK. Men jeg keder mig til sidst
Spildspil kan ikke forstå, hvilket spil det værste spil
Jeg forstår ikke historien om spillet, men det er bedre end verdens undergang
FANTASTISK HISTORIE MEN DEN ER FOR KORT.
Wow, jeg leder kun efter denne type spil, og musikken i museet var så god, men det er for kort spil musik det bedste spil jeg nogensinde har spillet i mit liv dette er ikke et spil dette er en historie en hjerterørende historie 😘😘 elskede det jeg har aldrig tænkt et spil vil bringe tårer i øjnene.u fik mig til at tage afsted til Napoli. Lav venligst en efterfølger.(til skaberne bedes du svare på dette ...)
Keder sig
Spillet fik mig hooked fra begyndelsen til slutningen! Det er på alle måder ikke et langt spil, men det har denne interessante, men forsimplede historie, smuk musik og vidunderligt skrevet dialog, som gør dig hooked! Helt værd at downloade, og jeg kan ikke vente på flere spil fra udviklerne! 😊💚
Ikke noget rigtigt gameplay, men ret smukt.
Spillet går så langsomt.Samtalerne er så langsomme. Knap et spil. Downloadet fordi de gode anmeldelser. Føler, at de spillede et helt andet spil end mig. Spillet så godt ud, men havde det værste tempo.
8.0 så skuffet
Værste spil nogensinde set.
Hm. Spillet er tydeligvis pænt udformet og godt lavet, men at kræve, at folk, der ikke bor i nærheden af Italien, skal tage dertil for at låse op for mere indhold er latterligt, for det kan vi naturligvis ikke. Især med pandemien. Men du kræver dybest set, at folk betaler store penge i det virkelige liv for at låse op for indhold. Det er virkelig egoistisk af dig, og ingen Play Store-app vil nogensinde være det værd, hvor godt de designer det. Ikke engang iOS.
Virkelig elskede det. Når du tænker på mobilspil, tænker du ikke på dem, der har god kvalitet og funktion eller historie. Men det gør det. Dens rørende og ærligt giver mig lyst til at gå på museet så...Rekvisitter til skaberne!
Det var godt, men det var overraskende kort og kedeligt. Karaktererne er kedelige. gameplayet er kedeligt, det er som et fly som bare at stirre på en solbrun væg. Jeg blev færdig for at sikre, at det ikke var helt kedeligt, nej, slutningen var... Nå, kedeligt jeg forventede ikke, at det var et action-pagt-spil, hvis du var nysgerrig. Jeg forventede et godt historiebaseret spil, og det er et historiebaseret spil, men ikke et GODT eller endda OK historiebaseret spil. Men kunststilen eller grafikken var ikke forfærdelig om natten, når man ser alt lyset, gjorde virkelig farverne, jeg tror man kunne sige bare skiller sig ud, men det kedelige fly ai, der bare går tilbage og fjerde, var en frygtelig idé, du skulle have lavet dem nogle sikke et "godt udseende" også selvom det var kedeligt kunne man i det mindste have prøvet at lave længere og ikke kedeligt. Beklager, at jeg bruger kedeligt for meget, men at alt, hvad jeg kan sige om spillet, er ikke godt, og spillet vil delvist gå ned det meste af tiden, når jeg prøver at gå gennem døre.
Utrolig historie fantastiske billeder bare fantastisk behageligt, det er uden tvivl min yndlingsapp herinde, og det vil jeg ikke ændre på, tak til alle, der hjalp med at skabe dette smukke mesterværk
Father and Son Avventura zyq
Crashed på skærm 2. Afinstalleret.
En subtil oplysende oplevelse. Smukke animationer og historiefortælling. Også bogstavet i slutningen er ❤️.
Meget dårligt design. Ved ikke hvordan man spiller. Ingen vejledninger, ingen hjælp. Der sker ikke noget ved tryk, tryk og hold, swipe..👿👿
Det kræver, at folk virkelig tager til de steder, der ikke er i landet
Der er ingen antydning til, hvad jeg skal gøre, derfor afinstallerer jeg det
Jamen ikke så dejlig sådan en rørende historie
Jeg nød musikken i fulde drag - ville have været pænere, hvis teksterne blev blinket i bunden på det sprog, jeg spillede på. Præmissen var lovende, men tynd. Der er hints om et peg-klik-spil, et vælg-eventyrspil, endda et afslappet puslespil, alt imens Federico har forklaret ved gradvis udlægning, hvordan hans arbejde i sidste ende var en kærlighedshandling for Michael og hans mor. Måske et tidsskrift, der giver mening, efterhånden som flere museumsgenstande undersøges? Mere meningsfuld interaktion med NPC'er?
et meget godt historiefortællingsspil. Jeg anbefaler stærkt. Ingen annoncer, ingen køb i app, ingen gnaven. Kunst, musik, koncept... alt sammen fejlfrit. Bravo! For forbedringer: Engelsk script skal redigeres, der er nogle underligt lydende sætninger. Tyrkisk oversættelse er nødvendig.
Det er et vidunderligt spil, men historien er meget kort, jeg håber at skabe flere historier
Natatros KO na qyan 😠
Det er lidt.......?
dette var sådan et smukt hjertevarmende, men trist spil, kunsten og grafikken var så meget mere end sjov, og historien...historien var så følelsesladet og fantastisk, velskrevet og bare uden ord, så dette spil fortjener så meget
Umulige kontroller
Den er så kort
Ok, så jeg læser anmeldelserne og generelt lyder det som et godt og smukt spil. Der står dog, at færdiggørelsestiden er 50-60 minutter, og spillet er 95 mbs. Nu synes jeg egentlig ikke, det er værd at bruge så meget plads på min telefon til et så kort spil. Jeg vil prøve det, men for nu tre stjerner.
Denne app-søgning er kun for tidspasser
Undskyld mit sprog, men dette spil er kedeligt af. hver gang jeg vil spille, keder jeg mig bare ekstremt og lukker den!
Først og fremmest vil jeg sige tak til udviklerne og skaberen af denne, mange tak for at gøre dette til sådan en hjerteskærende historie. Jeg elsker grafikken, jeg elsker animationen og især historien♥️
Jeg spillede i to minutter. Det er irriterende. Undskyld.
Hader det😒😤😤😬😬